20080509

vicE VeRSa

pertama kali tengok cite vice versa hr tu
bobot kata ayat2 gue sebijik cm umi aida
dia kt gue tiru ayat umi aida
walhal dah bertahun ayat tu gue pakai guna
umi aida yg tiru gue!



biler bab 'alex' husband aby abadi
yg ikut ckp mama
yg mama dia tak suke menantu (aby abadi)
biler aby abadi kata..

"mama benci saya smpai biler2 alex
face d fact alex..mama awak benci saye
takde sorang pn dlm dunia ni boleh ubah pendirian dia
not even u!"

bobot asyik jwb bg pihak alex
tak! siapa kata? boleh.. i boleh!

dgn tak toleh kiri kanan..gue ckp

"owhh selama ni betul la mama tak suke i?????"

Smile :)

terkedu bobot...ha!
tak yah smbunyi ape2 dr i la yaa...
if not takkn beriya2 u jawab bg pihak alex....
daaaa??!

p/s : guRLs ouT TONITE! yeahh yeahhh

2 comments:

misz_dini said...

aku pun tgk...aku suker citer tuee...copp..character aku samer dgn umi aidaaa...eiii..ko pun character tue ker???

faEzcuPid said...

dah kata sejiwa

my del.icio.us