20080507

opps terlebih suDahh

msg dr kenalan lama (sebaya) yg berkahwin pd penghujung 2005
dengan wanita yg sweet 19 pd masa tuh.

"u bile nk buat anak? heheheh dunia nak kiamat dah..ambil la set khamilan biodex"

buat..bile2 boleh buat...
jadi tak jadi je..takmo la nnt gemuk..
u try la dulu..

"takde gemuknyer..nak anak tak?
u dah tua..risiko hamil lewat usia...
i try nanti dengan wife i...
tu yg i suggest kat u 2.."

terkebil2 mata gue, 3 kali gue baca msg tu
terkedu..sambil berfikir2 mencari ayat puaka
yg boleh sasar tembus ke jantung dan hati si cabul ni..
taip, delete, taip semula, deleted........

erm..gue tau ayat gue terlalu puaka walaupun sepatah
pernah hampir di cili mulut gara2 menjawab yg terlampau...
gue masih warasss..
beradab dan bertatasusila
dihantar ke skolah yg berdisplin yg mungkin berada di ranking 'top 5'
jadi...

erm..i doakan u all cpt dapat baby..amin

matikan ayat..cukup stakat itu agaknyer??
hampir sejam..dia menjawab
"ok, thank you. usaha tangga kejayaan. bye..."

kesimpulan??
bukan kah smua nyer di tangan Tuhan?

pernah juga diaju soalan

"dah ada isi lum??"

bile cakap je belum...

"a'e'laaa apa niiiii..."

Ya Allah Ya Tuhan ku..
kau ampunkan lah dosa2 mereka...
dan kau jauhkan orang2 sebegini dariku..
-amin-


p/s :4 bln baru..belum lagi 4 thn..
lebey bnyk yg mengata..mungkin??

1 comment:

misz_dini said...

hahahaha....tue bukan aper tuee..ko tgu aku kawin kannn...pastu pregnant samer2 kan...kalo tak same sex,kawinkan.....kalo samer lesbian n gay kannnn....wakakakka

my del.icio.us