20080512

menyebok je


[currently listening to halusinasi from meet uncle hussein]

biarlah
mereka mengata
katakan ku gila
lalllallalalala.......

shida: naper diam je...
shida: marah lar bdk2 tu
cupid: tak reti nk marah anak org
cupid: if anak sndr dh kene lepuk kepala


Ya Allah..tak amannyer duk sini
kwn bos bwk 2 org anak kt ofis
dah la tu duk mengendeng kt gue
kakak ni apa tu apa ni tu ni
kakak nah no fon mama
kakak nk g toilet! (nasib baik diaorg tau cebok sndr..kalo tak gue tepon mak dia)
kakak! kakak! kakak!!

ha bagus la..gue pulak jd tukang jg budak kt sini!
ni la..buat anak tau! jaga tak tau..
diaorg ni syok kt gue kot!
-----------------------------

tadi kwn bos yg sorang dtg
masuk2 dia kt
"apa ni kawen takde" smbil tunjuk perut gue
gue takleh tahan dah ngan soalan2 yg menyakitkan hati gitu

so gue jwb "kene ada ke? mesti??"

"abis kawen apa takde.." wahhhh menjawab pulak org tua keparat nih

gue kata lagi.."rezeki kan dari tuhan..tuhan belum bagi rezeki..nak buat cmmn?"

erm..tu takpe lagi..
ada pulak kwn atas kawan

ayat dia gini:

eh what her husband doing arr??
ur frend perlu bantuan tak??

gue terus ckp..akak cakap kt dia CIBAI!!

alahaii..pasni nk cakap ngan debot
gue nk brenti keje
takmo keje
sakit hati
nk duk umah mengangkang!
tension arr nak smoke!

1 comment:

misz_dini said...

the time will come....cukup umor..benti!! biar husband kerja!!! cari nafkah!!!..kiter all da mama hot!!!...gi shopping.....syg,ur card with me k...

my del.icio.us