20080513

perli dinie nih..

gelak geleng2 kpla gue bc blog dinie
jeles tak sudah2! aduhai!! belum kawen lagi dah queen control
dah kawen gue tak tau..
agaknyer dia kepit c jimy bwh ketiak kot nnt..
abis la jimy...kesian...
gue rasa la kn..c dinie ni berpotensi untk buat nasi kangkang!
hekhekhek!

------------------------------------------

telefon berbunyi ring 3x
ku angkat ku tny siapa..

"owhh wira..ud tido la
dia demam..balik terus pengsan"

Photobucket

gue pn campak fon tu balik. tengah layan AF!
ahah!! vice versa!!
pengaruh drama tul!
ala2 umi aida..gue pun godek la inbox
nothing best pun! takde ke gurls2 nk msg debot??

erm..amin??
"depan aku ada awek ni...."

aduhai! nakal2 kwn debot ek..
ni dah dikira menghasut, mengajar, mengajak..

alah! apa la sangat...tak heran pun...

lagi gue suh debot g sunway..
berseronok, HUHA HUHA ngan kwn2 dia
CUCI CUCI MATA tgk yg sexy2...
baru teruja! hekhekhek
suke tak??
(ala relax ar dek! ko tu kalo kuar ngan aku.. ayat ko apa??
sis cube tengok bontot mamat tuh!) so bg space ar kt diaorg pulak..
jgn ar tamak..

u nk g mana...pegi la u...
i taknk sebok2 ikut pn..
u nk time gak w ur frends kn??
lg pun u kenal diaorg dr zmn tok kadok
zmn2 pakai pampers..zmn budak hingusan
zmn ponteng skolah..zmn nakal2 kn?
u nk gak tunjuk2 macho dpn gurls2 kn??
u nk kelelet2 gak kan??
mst u pun suke rasa dikejar2 terkejar2 mcm hindustan kan??

tapi kenapa?? kerana...
i tak pernah rasa tergugat
jeles?? apa tu?? takde dlm kamus i pung!
i tau kt mana kekuatan i! daaaa??!!
n i tau i tak pernah takut nk tikam u if terpaksa..
wahhhh!! terlebey sudahhh

p/s: kenapa?? ko takut jimy kuar ngan gurls lain ek???
wahhhh!! tepuk dada tny selera la wei...paku dulang paku serpih
kata org dia yg lebey! quang3x!!

1 comment:

misz_dini said...

cibai ko kann!!...aku ok lagi..at least i know my limitz...laki2..oklah fine..trust jimmy..but should i trust any woman??? i dont think so...what goes around comes around..perghh..i neva know macammaner reaction jimmy biler nampak pompuan...sbb tak penah tunjuk...skali ku tau, seumur idup ku ingat...its not jeles...aku pun tak penah alang jimmy nak berkwn..tapi dier yg taknak berkwn..what to do.....

my del.icio.us