20070907

friday

smlm borak ngan debot pasal dosa,
pasal pahala, pasal agama..pasal mimpi..oh!
teringat pulak pasal mimpi2 tu..


1) kubah masjid dh sembah tanah..langit berlubang2..bangkai binatang2 hitam bersepah (dalam mimpi tu gue terdetik...kalau sempat gue nk pakai tudung..)

2) bangunan2 tinggi runtuh..org berkeliaran lari, datang chinese lady nk tiup alat yg diperbuat dr gading kt gue. (dlm mmpi tu gue kata jangan! jangan! gue nk tukar sluar panjang dulu!!!) lady tu tiup ke arah lain..bangunan runtuh himpap org yg ada kt situ


3) holiday ngan family..binatang seakan buaya pnyla banyak naik ke darat!! smua lari lintang pukang..gue lari jugak slamatkn diri.. (dalam mimpi tu..gue lari tetiba terhenti..tengok gay n lesbian duk sibuk mentenet hingkik hingkik tak boleh lari)

4) mimpi dlm church tuh!!


hari ni Jumaat..
debot mst guna nama Chin! sebab tu dia ada alasan tak pg smayang jumaat!!!insaf sekejap..no hu-ha-hu-ha..no umbrella, last nite, dayang, dewa...
terus bukak Quran kareem..(tp duk sibuk baca blog kuncup..hihihi)

No comments:

my del.icio.us