20060721

me, myself n faeZ'




adui!!!gue sndr tak tau apa gue raSa!! gue snDr blUr..adui guE cm nK naNgis tapi tak Kuar lak air maTa nih!!kanG guE jeRit kanG, TerkeJut pulaK boSs..
gue tak tau la BabE!! gue unDciDed, coNfuSed!! guE dr Dlu bluR2!! enTah guE biNgai ke apa?
guE nk moVe tp taK kuAt!! gUe caCat ke aPa?? may b gue TakuT??guE raSa tak!! jusT tHat ada boLa BeSi kt Kaki guE..keNe raNtaI koT! eh enTahLah..gue raSa cm nk laRi jeK dR life guE..

naPa guE jaDi cam Ni ha??seBab guE ke?lu RasA??guE kEne manDi bunGa koT!!eh..Lu la ManDi!!

fu** la Life guE!!!teNsioN nyer!!!!!guE tak leh keMana, gue just tak boLeh GeRak!!!FAEZ WAKE UP LA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!adui..guE nk banGun cam maNa???

lu pErnah kenE himPap tiMe tidoR? dgn tak tau la apA BInaTang ni sbNrnyer..JiN ke apA..ha..lu boleH banGun??bukaK maTa pn tak leh kn?!jusT haTi lu jek leh baCa ayaT apa2..ha cam tu La guE skaRang..tp RealitY dLm SedaR!!

guE puAka ke aPa??ke baWak si**??aduI!! laMa2 nipiS juGak HaTi guE..teRhakiS!! argghH!!apA guE nk buAT?? tGgu keaJaiban daTang tibA2?? or guE tgGu pRinCe chArminG daTang selaMatkn Gue?? eh guE kenE kiSs thaT froG ek baRu dia tukaR jadi pRinCe??owh...ke guE ni slEepinG beAutY??

adui tak kn nk g BomoH buanG si**??gue taK cayA smuA tu!! toLonG ek..jGn peNingkn kepaLA otak gue laGi..gue tak larAt tanGgung raSa!!kang gue teRjun kanG!!!

~end of Story~

1 comment:

misz_dini said...

Jumpa denganmu belum kusuka
Sedikitpun rasa cinta tak ada
Lamunkan saja aku tak sudi
Mataku goyah biasa saja
Makin lama dekat ada yang beda
Bersama dirimu tenang hatiku
Kata cinta ini baru terasa
Diriku tak ingin jauh darimu
Reff : Kau dan aku satu
Terikat dalam kisah cinta
Sepertinya dunia hanya milik kita berdua
Kunantikan waktu
Yang membawa aku padamu
Jangan ada ragu pasti ku-kan bahagia......

p/s:biler ada,dibuang2..biler takda dicari2...ermm...thtas life sis..semua org ader problem...takda org yg leh lari...jgn disalahkan diri dgn mengatakan si**...tak elok...byk2 ingat Dia ekk...kalo ko ingat Dia sure Dia ingat ko jugak...aku pun tak perfect..tapi Dia lagi mengutuk manusia yg mengutuk diri sendiri sbb b4 ko lahir Dia dah letak segala macam nikmat yg patut ko raser...semua ada dlm diri sendiri...just for u to fine...tapi,satu advice:Sabar byk2...all dugaan...

my del.icio.us